Noniin, nyt on sitten tapahtunut jos vaikka ja mitä:

- penska saapui taloon (ajokoiran pentu, kovasti sitä Bellaksi kutsutaan..:) )

- Elli saapui taloon mun hoiviin

- Ellin isäntä astui valtion palvelukseen (armeijaan) viikko sitten, ja siitä tuo "tänään on jäljellä vähemmän kuin eilen" kertookin kaiken olennaisen :D

- me aloitettiin taas AGILITY <3 ollaan käyty nyt kaks kertaa ja voi vitsit menee koko ajan paremmin! Neiti on nii pätevä ohjattava että meidän koulutaja sano mulle "kyllä se koira osaa kunhan saat ohjattua oikein :D) ja tsidim, kepit menee jo tosi hienosti ja me pystytään tekee jo useemman esteen ratoja!

Esimerkiks eilen tehtiin eka kolmella esteellä sellasta ohjaustreeniä, oisko se ollu väistöä nimeltään, kun se alkoi sujua lisättiin pötköön putki ja puomi !

Sen jälkeen oli vuorossa puomi, este, 12 kepin pujottelu ja este ja ne meni oikein mallikkaasti meillä! Ooon hyvin ylpeä mun pienestä karvasaappaasta, joka niin päheesti menee aina etiä päin tuola. Ihan turhaan mä aina jännitän etukäteen että osaako se tehdä seuraavan kerran juttuja :) (ennemminki pitäs miettiä että osaako ohjaaja osata koiraasa oikein)  Hauskinta tossa ryhmässä on se, että mä oon seuraavista kerroista etiä päin ainut maxi tai edes medi koirakko! :O kaikki muut on minejä ja niiden seuraaminen on tosi hupaisaa kun ne on niin vikkeliä :)

Ens kerralla mun systeri joka on ollu sielä aina katseluoppilaana ottaa kameran mukaan, ja sen jälkeen onkin sitten kuvamatskua meidän harrastuksesta :)) No, nyt jatkan taas töitä :)